Monday, November 22, 2010

HATIKUHATIGETAH GIVEAWAY


JOM JOIN HATIKUHATIGETAH GIVEAWAY

terasa best plak join GiveAway. nampak cikhatikuhatigetah buat GA juga, teringin nak join. 

saya rasa saya dah patuhi syarat wajib dan sah melastik yang cikhatikuhatigetah tetapkan tu. dan terakhir sekali terimalah slogan saya yang berbunyi, 

"hati ku hati riang ria bersama ribena sebab suka suki hati akulah." *intro macam nak nyanyi je.*

saya tag hati korang2 ni terutamanya,



sesiapa yang rasa2 nak join dan reka slogan seperti diatas, sila ikut syarat2 dibawah ni ye tak pun, klik je kat sini

1. wajib jadi FOLLOWER hatikuhatigetah, yang dah jadi follower pon boleh join :-)

2. wajib letak Banner kat atas tuh kat SIDEBAR korang.

3. reka lah SLOGAN sikit.. " Hati ku hati....(tak lebih dari 12 patah perkataan) " **contohnya : hati ku hati maggi sebab aku suka makan maggi.**

4. boleh TAG member-member, ramai lagi best kan !!

tarikh tutup 30 November ini. penganjur akan mempromosikan slogan anda dari blog ke blog tau. jangan taktahu~!!

p.s: sekian terima kasih. cikhatikuhatigetah dah boleh lastik ke?

4 comments:

Cik Liyana said...

lastik dah.....lulus good luck!

::nuRuLaDHar:: said...

tq cekla..dh join..jum tgk cni.. ----> http://nuruladhar.blogspot.com/2010/11/tag-dari-cekla-n-ga-dari.html

Miss Yaty said...

saya pun join jugak..hihi..

sje tinggal kesan tapak kaki kat sini :)

Cik Liyana said...

AWARD UNTUK PENGIKUT HATI GETAH


terima kasih sebab follow ! sila amik award yer !