Tuesday, November 16, 2010

1st Lucky Draw by HEZE SUZE


aku kena tag. kali ni oleh si cyber nurse Izzuddin Fauzi. terima kasih lah ye tag.

dah tempek banner kat atas tu dan sidebar, of cos lah aku join 1st Lucky Draw by HEZE SUZE ni. semoga aku lucky lah sebab ni first time aku masuk lucky draw yang dianjurkan para blogger.

ok kak hezesuze. untuk melayakkan saya join lucky draw, saya dah jadi follower akak. 
ID follower: lala2dila (tak pasal2 dah me-reveal-kan nama separuh penuh aku!)

sesiapa nak join pergi lah melawat blog akak tuh ye. tarikh tutup 30 nov ni. lama lagi tu, sempat lagi rasanya korang mengomel2 pasal entri lucky draw ni kan? pemenang lucky draw akan dapat RM50. jadi, apa tunggu lagi?

cara2 nak sertainya kacang je!

1. korang jadi follower blog Hezesuze dulu sebab lepas tu, kena nyatakan ID follower korang. 

2. buat satu entry pasal lucky draw ni. kalau tak leh nak panjang, pendek and simple punya pun takpe.

3. letakkan BANNER di sidebar link back ke entry "1st Lucky Draw by HEZE SUZE"

4. TAG 3 rakan, lebih pun takpe.

5. tinggalkan link entri pada ruang komen blog akak ni.

6. pastu tunggu lah sehingga tarikh tutup dan 'kita lihat siapa yang kena'!!!

blogger yang bertuah ni telah di'tag':


3 comments:

ynn said...

makaseh byk2..ye...sweety....;D

Hezesuze said...

thanks bebeh join my Ld..gud luck!!

suzie rahman said...

gud luck dear