Thursday, November 25, 2010

tag cintan cintun dari bukan wartawan melodi

si wartawan melekatlekit ni memang favourite dia mengetag aku tau! pandai dia cari peluang nak korek2 rahsia aku. kalah wartawan melodi u, cik puan abbyfunny! 

apa pun, best ke smalam tengok wayang FREE(tak membawa makna apa2 tau)? pakai baju kaler purple kan? segan nak tegur. memang cekla amat segan dan pemalu orangnya. -_-' *sila muntah kalau annoyed!*

aku jawab tag dengan mode: 'menjawab soalan peperiksaan'.

Apa yang paling penting dalam hidup korang?
keluarga dan kerjaya dan orang2 yang aku sayang.

Benda terakhir korang beli guna duit sendiri?
entah, lupa dah.

Adakah korang bercinta sekarang?
erkk..ye.

Berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?
seumur hidup

Di mana korang akan jumpe kekasih korang?
somewhere

Novel/Buku/Majalah terakhir korang beli?
utopia.

Apakah nama penuh korang?
cekla.. memang tak penuh2!

Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
emak ku!

Namakan orang yang betul2 korang nak jumpe dlm hidup korang?
tetttt. takde. eh. nak jumpa Rasulullah S.A.W, teringin nak tengok cahaya yang terpancar di wajah baginda.

Namakan tempat yang korang betul2 nak pergi?
tempat yang ada salji. the REAL salji. nak pegang, nak bau, nak rasa salji tu macam mana secara face 2 face. pernah pesan dekat kakak angkat yang ada kat kanada suruh bawak balik salji. last2, dia suruh aku guna mesin kisar abc buat salji. -_-'

Pilih salah satu.. peluk atau cium?
pelukan buat kita rasa comfort, dilindungi dan selamat.

5 lagu yang bermakna dalam hidup korang?
1. because u love me
2. truly
3. biar
4. cintamu mekar dihati
5. i dont wanna miss a thing

Beritahu 3 perkara tentang orang yang tag korang?
kalah wartawan melodi.
kecil dan genit orangnya.
pengomen yang berjaya kat sini! hehehe!

5 benda yang korang sayang sangat2 dalam hidup korang?
1. supernova
2. kacak
3. carol
4. blackie
5. semua benda yang aku ada

Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
22 march tahun lepas, someone buat surprise birthday party walaupun tak berapa nak surprise dekat redbox sunway pyramid dan berlanjutan sampai ke kedai mamak seksyen 13, s.a. first time sambut birthday dengan kek yang AKU PUNYA SORANG! gila kuasa kek betul!

5 blogger/followers yang korang nak tag?

6 comments:

Mashe said...

eh, yunk, siti da pernah wat la... thanx sbb tag.. :))

CekLa said...

its ok. suke2 tag je.. ^_^

suria lekatlekit said...

wah cekla apsal org mudah kenal saya tp sy x kenal pun org lain??? Tak aci camni.. Akak stoberi semalam pun nasib baik dia yg tegur.. kalau tak.. x kenal sapa?? cekla napa tak tegur saya..?? Tak aci tau!!

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

cekla : kakD dah wat dah...gi la tngk ye....
http://mysweetworld-didie.blogspot.com/2010/11/rahsiaku-bakal-terdedah.html

Unknown said...

datang hunting cni,http://wansiti.blogspot.com/2010/11/happy-hunting.html

CekLa said...

hahaha! rilek abby~