Wednesday, December 22, 2010

pencarian blogger PERAMAH 2011

dua orang blogger ini iaitu qilarazak dan lekatlekitgurl merasakan cekla ni seorang blogger yang peramah. benarkah begitu? cekla pun tak tahu. diluar, aku seorang yang pendiam. tak peramah tapi pemalu. hehehe..

aku cuba jadi tak sombong di dunia blog ni. setiap komen, aku akan balas. cuma cepat atau lambat je! blog yang aku terjah aku cari entri2 yang menarik minat aku untuk komen. yelahh, kalau topik tu kita tak tahu hujung pangkal buat pe nak komen. ye tak?

baiklah. ini sepatah dua kata dari pengajur.



Ahsfantasy24.com kini sedang mencari blog blogger peramah untuk dimuatkan ke dalam list blog blogger peramah sesi 2011. Ayuh membantu ahsfantasy24 untuk mengesan tidak kira blogger lama ataupun baru, asalkan tidak sombong. Saya menjemput semua follower saya dan juga mereka yang tahu tentang pencarian ini menyertainya. Hargai sekiranya anda dijemput untuk menyertai pencarian ini kerana anda juga telah dilihat sebagai seorang blogger yang peramah.

aku nak tag 4 orang blogger ni. adakah korang2 ni peramah??
miss yaty
cikidis
cikliyana
luahanhatimatika

sape nak join pergi skodeng kat blog ni. oh ye! tarikh tutup penyertaan selepas ahsfantasy24 mengumpul sebanyak 108 blog blogger peramah.

4 comments:

My Little Diary said...

salam

hai cekla... peramah kah saya ni? huhu
thx ye!

Miss Yaty said...

thanks cekla...kita sme2 peramah :)

gnesop.com said...

cekla mmg peramah.. good luck :)

Muhammad said...

huhu...terima kasih...terima kasih...