Sunday, November 21, 2010

susulan if i had rapunzel's hair

aku tak sangka, dalam beratus entri tu, aku antara yang terpilih menyaksikan tayangan perdana kisah dongeng yang dibikin semula untuk selera masa kini. tujuan aku, cuma suka2 dan kalau menang, itu sudah rezeki. rezeki ada dimana2 kalau kita cari. kalau kalah, bukan disitu bahagian kita.

blogger ini pernah tanya aku di shoutbox sama ada aku terima atau tidak pelawaan nuffnang ke tayangan perdana tersebut. dan2 tu juga aku usha entri dia. 

wowww! memang tak terfikirlah mahu buat entri macam dia. menarik. siapa pun akan dapat agak yang dia akan menang bila tengok entri tu.

akan tetapi, nuffnang tidak memberi sebarang maklum balas pun.

aku tak tahulah macam mana proses penilaian pihak nuffnang. aku rasa, mungkin nuffnang pilih secara rawak kalau ikut daripada point2 yang supia bagi kat blog dia. dan aku tak mahu berpihak pada sesiapa.

dear supia, i do understand your feeling after putting tonnes of effort on those awesome entry. belajar untuk terima apa saja yang datang dengan positif. ramai yang kagum dengan idea awak tu. saya rasa awak patut berbangga kerana ramai yang puji kreativiti awak. mungkin tuah awak bukan pada contest kali ini.
chilll, gurl!

4 comments:

M a W a D D a H said...

bestnya...tahniah...adah tumpang suka..;)

DurratulAin said...

wahhh bestnya...dpt tgk movie free

Unknown said...

tahniah..jom pegi sama2

Unknown said...

Hi, first of all, I think you got a good post for Rapunzel, I like the story. Yup, maybe Nuffnang had a different perception with my post, but I'm not giving up.

What more important than that is, having the confirmation, encouragement, console and supports from others bloggers had more meaning that the screening. They are all strangers I don't know in real life, giving me support and encouragements; not to give up despite the decision made by Nuffnang.

I appreciated and treasured every single response for my post. I learn something from everyone.