Thursday, December 16, 2010

dia aishah


hari ni dia datang ke pusat terapi lagi. seperti biasa, dia sanggup toleh ke belakang pandang aku. bila aku tanya, tak mau jawab. bila suruh senyum nak ambil gambar, dia buat lah macam ni.

sebenarnya, dia seorang yang banyak cakap. dengan ibu dia, potpet2 mulut tah apa dia cakap. sampai giliran aku tanya, semuanya dia angguk kan aje. nama dia pun aku tahu selepas aku risik2 dari abang dia.

aku keluar, dia intai ikut cermin kaca. masa nak balik, baru reti nak angkat tangan lambai aku!

alahai aishah..~

6 comments:

suria lekatlekit said...

cekla ni sebenarnya keja apa?? kekekekek

gnesop said...

wah..terapi?
pasal apa yerk?

suria lekatlekit said...

anda di tag
http://duniamelekitku.blogspot.com/2010/12/eqbalzack-2010-giveaway-contest.html

CekLa said...

sop. terapi kesihatan..

abby. okies!

qilarazak said...

tgk tajuk macam cerita best. skali baca,

Argghhh ceklaa.. qila tertipu. sumpah ingat entry ni panjang yang memerlukan tisu utk mengelap air mata berguguran.

potong laa. sambung la lagi ceritaaa :(

CekLa said...

hahahaha! cerita takat tu je lah!