Sunday, November 14, 2010

Cinta Di Mata Anda

BannerFans.com

terima kasih MHZ Cool fm kerana sudi menge'tag' saya!


ini dia entri saya.

nama tak pernah penuh
CekLa

pandangan/komen terhadap Cool fm
pertama kali saya masuk blog cool fm, saya tak terfikir pun pemiliknya adalah seorang lelaki kerana background colournya sungguh pink! jadi, saya beri komen di shoutmix, "sempoi tagline lebih karat daripada biasa". yang sebenarnya, saya nak tanya, kenapa 'karat'? tapi tak tertanya. hehehe... 

so, saya membuat kesimpulan sendiri, karat diambil dari perkataan jiwang karat kerana Cool fm adalah blog yang sarat dengan tips percintaan. jadi kalau anda2 semua gaduh dengan pakwe, buntu membuat pilihan, atau menghadapi masalah percintaan tak kesahlah serius ke tak, sila lah dapatkan tips dan panduan di "saluran cinta anda". nak cari bakal suami/isteri kat sana pun boleh. kan MHZ? ;p

Definisi Cinta Di Mata Anda (Tidak semestinya panjang)
cinta adalah hidup dan juga mati. yang rasakan cinta itu indah, dia akan hidup selamanya dengan cinta bahagia. yang sengsara bahana cinta, pasti rasa seperti mati. kembali pada tempat asalnya cinta, yang kekal abadi, bak kata W.A.


saya nak tag cinta jiwang karat:


2 comments:

suria lekatlekit said...

hahahaha.. lebih karat dari biasa.
cinta?? wah susah nak definasikan cinta ni.. Cinta itu itu 3 K.. bagi me & hubby.. kenal, kawan, kawen...

CekLa said...

simple n nice!