Saturday, February 12, 2011

BE 3 ketul

tak sangka kebelakangan ni asyik mengabaikan blog, boleh dapat BE baru. ada 3 BE baru masuk. dan kempen magnolia sherbet dah pun jadi ME.

komitmen pada blog masih ada walau tak sepenuhnya. tak tahu nak cakap sekerap mana aku boleh update blog. walau tak ada yang kisah aku update ke tak blog yang satu ni, aku masih menghargai lagi follower dan pengunjung.

yang sebenarnya, jujur aku nak ngaku kat korang semua, aku tak tahu apa nak letak dah sebagai bahan setiap kali nak publish entry. last2, itulah hasilnya. update seminggu sekali.

mana pergi semangat aku? tanya nuffnang. hahhahaha!

p.s: terima kasih nuffnang dan para pengiklan semua sebab sudi kasi BE berketul2.

2 comments:

suria lekatlekit said...

bagus.. kita pun sekarang kadang2 abaikan blog jugak sbb kdg2 x sihat... aduhai

NasQ said...

tak update pun dapat be gak...hebat...