Showing posts with label suai kenal. Show all posts
Showing posts with label suai kenal. Show all posts

Sunday, November 14, 2010

JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU


gigih betul BA buat segmen ni. nak tau keberkesanannya, joinlah! traffic naik luar jangkaan, wa cakap lu!!

syarat untuk join:

1. buat satu entri  yang bertajuk 'JOM BERKENALAN : KHAS BUAT BLOGGER BARU'

2. letak header blog Ben Ashaari. (boleh dapatkan di blog beliau.)

3. karang kata2 aluan kepada blogger yang mungkin akan singgah kat blog korang.

4. link kan entri korang kat ruang komen blog Ben Ashaari.

5. tunggu hingga nama keluar dalam blog Ben Ashaari.


tarikh tutup: 
sehingga BA tak larat.

contoh:

aku nak join! tapi BA kata orang yang pernah join, tak payah.

dah. pergi lah join!


Wednesday, November 10, 2010

link2 blog anda

kawan2, ini list yang terakhir aku tag. pasni kalau aku rasa nak tag lagi, aku tag lah. 

kalau nak cekla follow, sila tinggalkan link blog anda di atas. baru buat tu. cepat2! siapa yang first skali?

tak. takde hadiah pun. biasanya, yang pertama lah yang orang akan give attention lebih sikit. kan??? cepat2!!!

Monday, November 8, 2010

susulan suai kenal dari BA

wah wah wah! laju je masuk. mencurah2. bagus betul project nih! kalau sesiapa tak join lagi, pergi join sekarang jugak! klik sini untuk detail.

aku akan tunaikan janji aku menge'tag' tetamu kehormat semua. sabar ye.

ape pun, thank you!



SUAI KENAL BLOGGER .. ANDA BERMINAT ?


ingatkan mahu jadi silent reader je kat blog abang ni. dok diam2. macam main sorok2. disebabkan idea dia yang bernas ni, aku nak ajak blogger lain untuk join.

kepada blogger yang sudi singgah sini, terima kasih dan salam perkenalan. kalau ada masa sudi2 lah komen atau follow. insyaAllah, aku akan follow korang balik. aku akan tag sesiapa yang menjerit kat kotak sebelah ni. feel free to jerit! okeyh??

mari kita eratkan hubungan dan bantu membantu sesama blogger. klik sini atau gambar di atas untuk ketahui dengan lebih lanjut. banyak lagi tips blogging disitu tau! rugi kalau tak jenguk!