Wednesday, May 27, 2009

surat untuk si kacak!

kehadapan kacak.

badan kau dah makin gemuk!
salahkan aku sumbatkan biskut hari2 dalam mulut kau eh?
apa dukung2!?
nak angkat kau pun aku mengah!

hishhh!!
makin hari kau jalan makin lembap!
kenapa wahai kacak?
kenapa kau tak speed satu empat macam dulu?
mana ada speed trap lah! polis tahan mat rempit buat whilly je!
tak dapat aku bayangkan kau buat whilly, kacak.
mesti macam space ship dalam movie star trek!

muahahahahha!

kau pun asyik demam je sejak dua menjak ni.
aku takde duitlah mahu hantar kau pergi klinik.
klinik haiwan mana terima kau.
bila kau demam kau pengsan.
jadi satu kerja pulak nak geletek2 kau bangun!
bila kau dah bangun, kau buat muka blur pulak.

kacak2..
tolonglah jadi budak baik.
jangan asyik buli aku je. okeh??

yang benar,
cekla.


*kacak ialah desktop pc yang aku lenjan hari2.


2 comments:

ayuni said...

manja nye cekla dgn pc tuh..haha

fazadilla said...

kesiannn si kacak!
demam saja xpe cekla...jgn terus ICU..haru nanti! iskk