Monday, July 26, 2010

kenapa saya suka fynn jamal?

ada member tanya, kenapa saya suka sangat dengan fynn jamal??? kalau dengar lagu atau puisi dia, mesti 4-5 kali ulang. sampai member sebelah buat muka cuka, boring..~ euuuwww~

lantaklah kau boring pun. tapi aku suka~

mula2 aku kenal fynn jamal dalam youtube. aku tengok 'puisi buat ayahanda' sampai nangis2. walaupun 2-3 kali ulang, aku still nangis. in fact, kalau sekarang aku tengok dia perform puisi tu, confirm nangis. tak kesah lah orang kata aku jiwang ke apa. tapi memang touching!

masa aku tengok youtube, aku tak tau dia ada 'nama' dan pengaruh yang agak besar. dan pada saat itulah aku terus suka! hari2 aku stalk dia. habis blog dia aku baca. (jangan ada yang anggap lain sudah!)

puisi2 fynn jamal yang lain pun camtu gak. aku rasa macam fynn ni memahami perasaan aku bila dia berkarya. susah nak jumpa yang serupa dengan karya fynn.

dia citarasa aku. tak tahu pulak korang macam mana kan?


No comments: