Monday, November 8, 2010

malu bertanya sesat jalan

sebelum ni nuffnang aku ada problem dimana status aku bukan glitterati. aku pun pelik. nak tanya blogger lain, malu. last2, aku tanya sendiri pada nuffnang.

dengan sepantas kilat diorang jawab.

 
 itulah. aku ni gatal tangan sikit nak join sana sini. dan setelah 4 hari menunggu...

dah tukar!!!! 

aku baru tahu macam mana nak guna print screen. selama ni dok godek2 lappy tekan shift, alt, ctrl dan prt sc tak menjadi pun. aku search google cara yang betul. aku dah penah cari tapi tutorial tu suruh tekan butang fn.

aku punyalah musykil mana letak butang fn kat keyboard ni. ingatkan lappy ni special sikit dari yang lain sebab takde fn. sekali jumpa fn terus aku tekan prt sc skali. laju2 pergi paste kat paint. terkejut tengok screen yang sudah di prt sc kan!

berjaya!!!!!!!

memang kadang2 aku ni blur2 ayam gitu.

seperti biasa


No comments: