Friday, November 19, 2010

susulan undi cerita kreatif

terima kasih3. kepada sesiapa yang singgah dan juga yang beri komen.

maaf, cekla bukan orang penang. lahir di KL. membesar di selangor, kajang. aku sentiasa mahu setiap semuanya berlainan dari orang lain. maka, terciptanya idea boria tu. normal is boring!

malu nak cakap sebenarnya. nak berkempen pun, rasanya macam, alah, tak payah lah ye2 sangat.

mula2 tadi berBW, minta tolong orang undi. fikir2 balik, kalau kita punya best dan orang suka, mesti orang undi punya. kan?

aku dah baca cerita pesaing. ada yang lawak sampai aku gelak baca 2 kali, ada yang kreatif, ada yang ehem2, tak elok rasanya kalau aku cakap kat sini.


aku punya undi, rahsia lagi. tunggu dah nak tutup baru aku undi.

sesiapa yang tak undi, pergi lah blog ben ashaari. kat situ ada cerita kreatif blogger2 lain.

p.s: sense of humor itu memang datang dari dalam diri seseorang atau dibuat2 supaya dia nampak kelakar?


3 comments:

apezs shah said...

cekla tahniah yea.. apezs xjoin..
skrg sibuk nak cari masa tu.. sempat utk update je.. sorry xjoin sesama kan.. anyway thaniah lagi sekali.

CekLa said...

thnx apesz! len kali leh join lagi~

suria lekatlekit said...

betul cekla.. kdg2 contest yg di adili melalui undian rasa mcm x adil walau tajuk contest yg ujungnya kreatif.. walhal kdg2 yg menang bkn sbb kreatif tp byk voters jer..