Thursday, December 2, 2010

BILA SI DIA BERTANYA

hari ni tetibe je nak jadi rajin join segmen BA. simple je. kena jawab soalan.
siapa tak join lagi pergilah singgah blog dia untuk tahu pasal segmen ni dengan meng-klik kat bawah ni.


Pada pendapat anda , apakah yang perlu ada dalam sesebuah blog ?
yang betul2 perlu ada dalam sesebuah blog ialah entri. dan kedua ialah siapa pemiliknya. pembaca (atau mungkin saya saja) lebih tertarik membaca sesuatu bahan bacaan jika tahu penulisnya.

Bagaimanakah anda mempromosikan blog anda ?
blogwalking laju2. dan tag orang.

Blog bagaimanakah yang anda tidak suka masuk ? dan kenapa ?
secara jujurnya, saya tak suka blog yang:
  1. banyak sangat widget (contoh: ikan terbang, bunga menari2, salji salju), 
  2. letak lagu yang tak boleh nak pause langsung(tak pasal2 kene sakit jantung terkejut!)
  3. font yang kecik besar kecik besar(pening tau nak baca!)
  4. penulisan yang menggunakan singkatan(ingat tulis sms ape?)

perkara2 di atas ni membuatkan skrin 'hang', loading lambat, dahlah speed bb takleh lari laju sebab kena speed trap!

Jika anda masuk ke sesebuah blog , bahagian manakah yang akan menarik perhatian anda ?
saya masuk kebahagian entrilah! nak jugak tahu cerita ceriti orang tu. tapi bahagian shoutbox dan xchange link tak pernah missed! anda tahu kenapa.

Apakah kata kata semangat yang boleh anda berikan buat blogger yang mana semangat mereka telah jatuh akibat dikritik hebat oleh pembaca ?
ok. frankly speaking, saya tak tahu bagaimana perasaannya, tapi yang saya boleh katakan, mulut orang memang macam tempayan. dalam seribu, takkan sorang pun takde yang 'LIKE' kau beb? chill!!!

Blog bagaimanakah menjadi pilihan anda?
blog tutorial selalunya saya terjah, blog peribadi, blog gossiipppp..syyyhhhh........

sekian sahaja pengakuan jujur saya.

yang benar lagi meyakinkan,

6 comments:

husnaradzi said...

er nak tanya jugak nih ,
di dalam kasut lala ada apa ?

suria lekatlekit said...

wah cekla jawapan yang cukup menghairahkan.. kekekekekeke.. teransang Uolls membaca. rasa nak join lak walau mula2 malas sebab dah join segmen BA baru2 ni

apezs shah said...

yang benar lagi tulus...
hehe best penjelasan cekla.. ;)

syazana amira said...

nana punya belog wokey x?? hehe

Salim Harmanain said...

terbaek la cekla pnye jawapan..
jujur je.. :p

Anonymous said...

Ini benar-benar menarik. Aku suka membacanya