Sunday, January 2, 2011

tahun baru 1111 sangat 'ong'!


rasanya belum terlambat lagi aku nak ucapkan 'selamat tahun baru' kepada semua. tahun ni seperti tahun2 sebelumnya, aku duduk rumah je diam2 tanpa celebrate. nak pergi i-city, tapi memikirkan semua tempat mesti crowded, tak jadi nak keluar. malas nak mengharung trafik yang sesak dan orang ramai. lemas!

tak sangka rezeki tahun baru melimpah ruah. hari tu dapat first BE. semalam dapat tempat pertama GA kenangan terhebat masa berblogging sepanjang tahun ni, anjuran dari mata hati. lepas ni boleh lah aku lekat handphone dekat telinga je!

apa pun terima kasih kepada dari mata hati sebab pilih aku sebagai pemenang. oh! tak sangka cik lekit yang tag aku hari tu pun duduk tangga 3 teratas. tahniah abby. tahniah juga pada pemenang lain.

siapa nak berkenalan dengan YAD'Z dari mata hati,  gi terjah laju2 blog dia!


5 comments:

suria lekatlekit said...

lepas ni cekla ikat enpon kat telinga ler

CekLa said...

hahahah!

Unknown said...

wah!bes2

sakinah said...

waahhh...congrate3 cekla..=)

AnakPakZohar said...

sesame....