Wednesday, January 23, 2013

kemana arah keyword anda?

sesekali aku check jugak account nuffnang. amat mengecewakan. tak bergerak langsung! caya laa!
tapi bukan tu je yang aku tengok. aku suka tengok dari mana datangnya unique visitor dan camne leh mereka  tersesat masuk blog aku! bajet femes la tuh.. -.-'

surprisingly, (walau tak sesurprise mana pun) ramai yang mencari port memancing atau kelong di pulau ketam! waaaaa! rindunya nak pegi pulau ketam! tidur atas kelong yang terbuai2. nak memancing!

kepada kaki pancing yang baca entri ni dan nak ke pulau ketam, klik ---> trip to pulau ketam. aku nak komen banyak2, aku pun tak reti sangat. google je la apa yang patut! hahahaha!

yang kedua. ada jugak orang search pasal 'gitar warna pink'. sememangnya pink bukanlah warna kegemaran cekla. tapi itulah warna gitar cekla.

aku beli gitar tu kat old town pj. tapi ada satu hari tu, aku ternampak gitar gypsy rose jual kat music store dekat jalan silang (depan mydin, sebaris mcd, belakang kotaraya). harga pun lebih kurang je macam yang aku beli (dalam rm285). sekali dengan strap, beg gitar, dan DVD dan sticker.

nak tengok design gypsy rose yang lain? klik ---> gypsy rose atau google je senang.


klik gambar untuk info

2 comments:

suria lekatlekit said...

very gugurl la gitar tu cekla.. hehehehe

CekLa said...

tau xpe abby~heheheh