Friday, November 12, 2010

susulan contest cerita kreatif BA

phuuhhh! ketara betul aku beria2 join contest BA. setiap contestants aku pergi melawat. sampai2 terus follow dan tinggal pesan suruh undi. ni baru dinamakan pancing undi. aku bukan melawat kosong. memang juling biji mata baca semua entri tu!

malu sebenarnya nak promosi diri. nampak macam daring. tapi kita kena fikir positif. siapa lagi yang nak mempromosi blog sendiri melainkan tuan punya belog!

BA sebenarnya membuka peluang kepada blogger lain untuk naik. siapa kata BA pergunakan newbie? nampak macam newbie (macam aku) mengambil kesempatan ke atas ke-femes-an BA lagi ada! berjela2 BA bagi tips untuk tingkatkan traffic. aku pasti, ada juga yang masih kurang faham. 

contest ni bukan untuk dipandang enteng.mula2 aku tak faham apa yang BA cuba sampaikan. setelah berblogwalking ke blog pesaing (pesainggg??), baru aku sedar, yang ini adalah latihan praktikal kepada blogger.  

walaupun ada yang tak turut serta, tapi mereka masih boleh mengundi. senarai blog peserta semuanya boleh dilawati untuk buat penilaian. pengundi takkan nak baca dan nilai je?? 

taknak tinggalkan jejak ke? kalau tak boleh semua, lawat separuh. kalau tak larat nak habiskan separuh, just pick randomly. tu pun kalau belum ada entri yang berkenan dihati.

aku bukan nak tunjuk pandai atau membodek. bak kata omputih. sharing is caring.

berbalik pasal undian, korang agak2 aku undi siapa?


yang belum lagi mengundi, sila pergi buang undi disini. 


cepat!!!!! sampai jam 12 tengahari sahaja!


p.s: CekLa : X  

6 comments:

ZACK ENTRY said...

gud luck..=)

Mrs. Q! said...

gdlux cikla :)

Unknown said...

dah pun mengundi :)

Jom Undi Si Tukang Tulis dalam Cerita Kreatif

suria lekatlekit said...

join contest2 cmni sebenarnya kalau x menang pun kita dh dpt hadiah dr penganjur nya.. sy join contest x pk pn menang tp cuma utk berkenalan dgn blogger2 br.. mesti dorang clik punya blog kita.. kt situ kita dpt kelebihan.. traffic!! so jom kita sama2 undi sesama sendiri.. yang menang itu rezeki yg x menang.. pula dpt traffic.. win win

azimask said...

best of luck.....

// klik sinie jom ke blog mimie azimask untuk entry baru :D ... //

ieda Qema said...

vote top ten ada kat kotak pool incik ben!!! vote 4 me plz!!! hehehe