Friday, November 12, 2010

separuh akhir contest cerita kreatif BA



terima kasih banyak2 pada sesiapa yang dah undi masuk aku! tak sangka dapat masuk top 10 sebab pagi tadi tengok macam takde harapan je. 

betul. kalah menang aku tak kisah. aku cuma nak ambil peluang yang BA bagi je.

terima kasih jugak kat BA sebab buat traffic saya naik!

kawan2 lain, selamat berkenalan. thanks sudi masuk di dalam kasut lala.

kat atas tu nama2 calon yang aku rasa kreatif dan innovatif. akhir sekali, aku pilih 'ushu-is-oder-tishu', berdasarkan nama yang belum diundi lagi. 

nak baca cerita diorang? klik sini dan cari sendiri. hehehe..


pergilah blog BA dan undi top 10 tu. sampai jam 12 tengah malam ni je tau!

TOP 10 CERITA KREATIF


3 comments:

apezs shah said...

Tahniah CEKLA.. GO GO GOOOO gurls hehe...=)

CekLa said...
This comment has been removed by the author.
CekLa said...

thnx ye